שאלות ותשובות
ONLY'S הוא אתר קניות אונליין מבית שסטוביץ. האתר הוקם כדי להציע לצרכנים הישראלים מגוון מוצרים של מותגים מובילים מהארץ ומהעולם, בזמני אספקה נוחים ועם המון הפתעות שרק לנו, היבואנים הרשמיים יש. מידע נוסף אפשר למצוא בעמוד מי אנחנו.
ב-ONLY'S תוכלו למצוא מגוון גדול של מותגים מהארץ ומהעולם. מזה שנים רבות אנחנו היבואנים הרשמיים של מותגים בינלאומיים מובילים בעולמות הבישום, האיפור והטיפוח. כדי לצפות ברשימת המותגים שלנו לוחצים כאן
ב-INDIVIDUAL תוכלו למצוא מגוון את מותגי בישום הנישה המובילים והנחשקים בעולם. כדי לצפות ברשימת המותגים שלנו לוחצים כאן
חשוב למלא את מספר הטלפון ואת קוד האימות בצורה מדוייקת. עדיין לא הצלחת להתחבר? נשמח לעזור בטלפון או ב-וואטסאפ
כנראה שלא אישרת בעת ההרשמה קבלת הטבות ועדכונים מאיתנו. זהו. ככה פשוט. אופציה נוספת היא שמיילים שלנו הגענו לתיבת הספאם בדוא"ל שלך. אם עדיין לא מצאת דבר - מומלץ ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעזור.
מתחברים לאתר ונכנסים לאזור האישי. תחת 'הפרטים שלי' אפשר לעדכן חלק מן הפרטים האישיים כגון כתובת, מס' אשראי וכ'ו.
חשוב לוודא שמילאת את כל שדות החובה בהרשמה. אם לא הצלחת, אנחנו נעזור לך להירשם. אנחנו זמינים בטלפון, במייל ובוואטסאפ. אפשר גם לפתוח פנייה בעמוד יצירת קשר ונחזור אליך בהקדם.
חיפשת את החשבונית במייל? אם היא לא שם צריך לפנות אלינו בטלפון, במייל או בעמוד צור קשר כאן באתר ונשלח לך בצ'יק.
אפשר להתעדכן במצב ההזמנה מתי שרק רוצים באזור האישי באתר, תחת 'ההזמנות שלי'.
ההזמנות מגיעות עד 3 ימי עסקים מעת ההזמנה.
הזמנות שנקלטו לאחר השעה 12:00 יטופלו ביום העסקים למחרת. ערבי חג, ימי ו' ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים.
בהזמנות בסכום של 199 ₪ או יותר המשלוח עלינו :) אם סכום ההזמנה שלך קטן מ- 199 ₪ עלות המשלוח היא 25 ₪. את מדיניות המשלוחים שלנו אפשר למצוא כאן.
המשלוחים שלנו מגיעים עד הבית על-ידי שליח. כל ההזמנות נארזות בקפידה באריזות ייעודיות בהתאם לסוג המוצרים שהוזמנו. ניתן להזמין גם אריזה eco-friendly ידידותית לסביבה – במקרה כזה נשלח לכם את המוצרים עם כמה שפחות דברים מזיקים 😊
בהחלט. אנחנו שמחים להציע אריזה ניתנת למיחזור ולעזור, ולו במקצת, לשמור על הכדור. כדי לשלוח את החבילה שלכם במארז כזה, יש לסמן את האופציה הזו בשלב הצ'ק אאוט > פרטי הזמנה (מתחת לבחירה של 'שליחה כמתנה')
מצטערים לשמוע. כאן מפורטות הדרכים השונות ליצור איתנו קשר על מנת שנציגינו יחזרו לטפל בפניה. חשוב לזכור לשמור את המוצר הפגום עד לסיום הבירור.
- החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות במספר: 1800201042.
- באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
אין אפשרות להחזיר מוצרים שאינם מאושרים להחזרה בהתאם להוראות כל דין. כאן נמצא כל המידע על ביטול עסקה וכן על החזרות והחלפות.
ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.
החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
- החזרה עצמאית בבוטיק אינדיבידואל ברחוב שבזי 40 בתל אביב (משם תועבר החבילה לשירות הלקוחות בא.ת קיסריה).
- ליצור קשר עם שירות הלקוחות במספר: 1-800-20-10-42.
אין אפשרות להחזיר מוצרים שאינם מאושרים להחזרה בהתאם להוראות כל דין. כאן נמצא כל המידע על ביטול עסקה וכן על החזרות והחלפות.
כל ההסברים על מדיניות ההחלפות וההחזרות שלנו נמצאים כאן.
יוצרים איתנו קשר בטלפון, במייל או בווטסאפ, נציגי שירות הלקוחות שלנו יבדקו ויזכו אותך על המוצרים החסרים לאחר בירור הפנייה.
כן. סליקת האשראי נעשית באופן מוצפן ומאובטח באמצעות חברת סליקת אשראי חיצונית, שמשתמשת בשיטות הצפנה עדכניות ובהתאם לתקנים בינלאומיים.