החזרות והחלפות
החזרות
איך מחזירים מוצרי ONLY'S?
ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.
החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
- החזרה עצמאית למשרדי החברה ברחוב אלון התבור 10 א.ת קיסריה בתיאום מראש עם שירות הלקוחות במספר: 1800201042.
- באמצעות משלוח בדואר לכתובת המצויינת מעלה.
עוד מידע ניתן למצוא כאן
איך מחזירים מוצרי INDIVIDUAL?
ניתן להחזיר אלינו מוצרים שלא נפתחו ולא נעשה בהם כל שימוש כשהם באריזתם המקורית.
החזרת מוצרים תתאפשר בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח באחת משתי הדרכים הבאות:
- החזרה עצמאית בבוטיק אינדיבידואל ברחוב שבזי 40 בתל אביב (משם תועבר החבילה לשירות הלקוחות בא.ת קיסריה).
- ליצור קשר עם שירות הלקוחות במספר: 1-800-20-10-42.
החזרתי מוצרים, איך מקבלים זיכוי?
עם קבלת המוצרים ובדיקת תקינותם ולאחר אישור ובכפוף לאמור לעיל, יבוצע זיכוי בגין אותו חלק מסכום העסקה ששולם, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם, וכן בניכוי דמי המשלוח אשר לא יושבו ללקוח. הזיכוי יעשה לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה. על פי שיקול דעת החברה במקרים מסוימים יינתן שובר רכישה באתר ולא זיכוי.
ביטול חלקי של עסקה לא יאפשר החזרה של נקודות, ורק ביטול מלא של הרכישה יזכה את חבר המועדון בהשבת הנקודות בהן עשה שימוש כהטבה בעת הרכישה.
מה כולל הזיכוי?
בהחזרת מוצרים יתקבל זיכוי על סך התשלום שבוצע בגין מוצרים אלה. שימו לב, לא יתקבל זיכוי בגין דמי המשלוח ששולמו בהזמנה המקורית. דמי הזיכוי שיתקבלו יהיו בגובה התשלום ששולם בפועל, ללא תלות בעלות המוצר באתר בזמן ההחזרה.
אחד המוצרים בהזמנה שלי פגום, מה עושים?
צרו איתנו קשר ושירות הלקוחות שלנו ידאג לזכות אתכם או לשלוח מוצר חדש עד אליכם. איך פונים אלינו? כל הדרכים מפורטות כאן
האם אפשר להחזיר מוצר שנקנה כחלק ממארז?
לא ניתן להחזיר מוצר בודד שנקנה במארז או בבאנדל.
לא קיבלתי את כל המוצרים בהזמנה, מה עושים?
יוצרים איתנו קשר, צוות שירות הלקוחות שלנו יבצע בדיקה ויזכה את אמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה בגין המוצרים החסרים.
קיבלתי מתנה ואני רוצה להחזיר אותה
כרטיס האשראי שיזוכה במקרה כזה הוא כרטיס האשראי של רוכש.ת המתנה. לא ניתן לזכות אמצעי תשלום שונה.
החלפות
האם ניתן לבצע החלפה של מוצר?
במקרה בו תרצו להחליף מוצר, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו באחד מהאמצעים המפורטים כאן
שימו לב, במידה שהמוצר נפתח לא ניתן להחזירו. בנוסף, קיימים מוצרים שלא ניתן להחזירם ע"פ חוק.
עוד מידע ניתן למצוא כאן
האם ניתן לבצע החלפה והחזרה ביחד?
בשלב זה לא ניתן לבצע החזרה והחלפה ביחד באמצעות שליח. לפרטים נוספים והסדרה של החלפת מוצרים יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. כל פרטי ההתקשרות מופיעים כאן.
האם ניתן לבצע החלפת מוצר בבוטיק אינדיבידואל?
לצערנו לא ניתן לבצע החלפה בבוטיק של מוצר אינדיבידואל שנרכש באתר, יש לבצע ביטול עסקה מול שירות הלקוחות.
יש לכם שאלות ? פנו לשירות לקוחות