ביטול עסקה
ביטול עסקה יתאפשר בכפוף לתקנון, למדיניות זו ולהוראות הדין ובכלל זה חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן"), ותקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010 ("תקנות ביטול עסקה").
- במקרה של חרטה, ניתן לבטל עסקה בתוך 14 ימים מקבלת אישור ההזמנה או קבלת המוצר, לפי המאוחר, על ידי מתן הודעה על ביטול העסקה באחת מהדרכים המפורטות להלן (בהודעת הביטול יש לציין את השם המלא, מספר תעודת זהות, ארבע ספרות אחרונות של כרטיס האשראי איתו בוצע התשלום ואת מספר ההזמנה), ועמידה ביתר ההוראות המפורטות להלן.
- לא ניתן לבטל עסקה בהתייחס למוצרים מסוימים ובכלל זה - מוצרי מזון, מוצרים פסידים (מוצרים מתכלים או מתקלקלים), מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן על פי מידות או דרישות מיוחדות, מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית, תרופות ותוספי תזונה, הלבשה תחתונה לרבות בגדי ים, ומוצרים שעל פי דין אין להחזירם.
- לצורך ביטול עסקה, החזרה או החלפת מוצר, יש להחזיר לחברה את המוצר שלם, באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו כל שימוש ומבלי שהמוצר נפגם, ולצרף את חשבונית הרכישה. מבלי לגרוע מהאמור, נגיעה במוצר או מריחה שלו בכל דרך שהיא נחשבת לשימוש. במקרה זה לא יהיה ניתן לבצע החלפה, החזרה או ביטול עסקה. החזרת המוצר לחברה הנה באחריות הלקוח ותתבצע באמצעות החזרה למחסני החברה בכתובת רחוב אלון התבור 10, א.ת. קיסריה, בימים א' - ה', בין השעות 09:00 - 16:00, או באמצעות איסוף המוצר מבית הלקוח על ידי שירות שליחים וכנגד דמי משלוח.
- עם קבלתו ייבדק המוצר על ידינו ולאחר אישור ובכפוף לאמור לעיל, יבוצע זיכוי בגין אותו חלק מסכום העסקה ששולם, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם, וכן בניכוי דמי המשלוח אשר לא יושבו ללקוח. הזיכוי יעשה לאותו אמצעי תשלום בו בוצעה העסקה.
- במקרה של ביטול עקב פגם או אי-התאמה בין המצוין באישור ההזמנה לבין המוצר שסופק וכן במקרה של אי-אספקת המוצר בחלוף 30 יום מקבלת המוצר ובכפוף להחזרת המוצר יינתן זיכוי כספי, ובלבד שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית, שלא נעשה בו כל שימוש ושהמוצר לא נפגם.
- לא ניתן לפצל החזרה/החלפה וכן לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים שנרכשו כמארז, סט או "באנדל" מבלי שהוחזרו כל הפריטים שהוזמנו ו/או נמסרו במסגרתה. כמו-כן לא ניתן לפצל החזרה/החלפה של מוצרים שנרכשו בעסקאות משולבות בהן חלה הנחה מיוחדת ו/או מחיר מבצע (1+1, קנה קבל וכד'). במקרים כאמור יש לבחור בין ביטול העסקה בשלמותה והחזרת כל הפריטים שנרכשו במסגרתה, או לא לבטל את העסקה כלל. ככל שסופקו במסגרת העסקה מוצרים במתנה או הטבה אחרת, החזרתם יחד עם המוצרים היא תנאי לביצוע הביטול / ההחזרה וקבלת ההחזר הכספי. מבלי לגרוע מהאמור, מובהר כי במקרה של ביטול חלקי של עסקה, הדבר לא יאפשר החזרה של נקודות מועדון, ורק ביטול מלא של הרכישה יזכה בהשבת הנקודות בהן נעשה שימוש כהטבה בעת הרכישה.
- דרכים לפניה אלינו - בדואר אלקטרוני לכתובת support@info.onlys.co.il ; בפניה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון: 1-800-201-042 (בימים א'-ה' בין השעות 9:00 - 16:00); בצ'טבוט באתר; בוואטסאפ למספר 052-7992111; בדואר רשום לכתובת: אתר ONLY’S | INDIVIDUAL, משרדי ש.שסטוביץ בע"מ, אלון התבור 10 א.ת. קיסריה; באתר ONLY’S | INDIVIDUAL על ידי מילוי טופס ייעודי ובחירה תחת שדה נושא בערך "ההזמנות שלי" > תחת שדה "איך אפשר לעזור לך?" בערך "ביטול הזמנה"
- אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש (כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן), רשאים לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור הזמנה, לפי המאוחר מביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הלקוח ובין החברה (כולל באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה רשאית לבקש תעודה המוכיחה כי הפונה הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש לפי העניין.
- אין באמור לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לתבוע נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצר ככל ויתגלה כי המוצר נפגם ו/או ערכו פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבו בזמן שהיו ברשות הלקוח.
- החברה שומרת על זכותה לשנות את כללי מדיניות זו, מעת לעת ובכפוף לכל דין.